Kundservice

 

Viktigt om Vitec Produktsupport

Vår produktsupport är oerhört viktig, både för dig och för oss. Du får svar på dina frågor och vi kan vidareutveckla produkterna ännu bättre!

Om du har en fråga om våra produkter bör du först:

  • Använda den inbyggda hjälpfunktionen.
  • Läsa dokumentation och annan tryckt information som medföljer produkten.
  • Se till att du har den senast programversionen genom att uppdatera ert Säljstöd.

Vi vill kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt! Innan du kontaktar oss bör du därför:

  • Sitta vid datorn. Vi kan då hjälpa dig mycket lättare och snabbare.
  • Veta den exakta ordalydelsen i meddelanden som visats på skärmen.
  • Ha en beskrivning av vad som hände och vad du gjorde när problemet uppstod.
  • Ha en beskrivning av hur du försökte lösa problemet.
  • Veta vilken typ av hårdvara du använder. Detta inkluderar nätverkshårdvara där det är aktuellt.

Så här arbetar Vitec Produktsupport för Säljstöd

När du ringer till oss kommer du till vår firsline. Här löses kortare frågor där svaret är känt. Om din fråga är mer komplex lägger first line upp ett ärende. Du få ett ärendenummer och ditt ärende går till vår second line. Här sitter personer med djupare kunskaper i Vitec Säljstöds olika funktioner. Du kommer att bli kontaktad av någon från Vitec kundservice via telefon eller e-post.

 

Serviceavtalet: Klicka här om du vill läsa vad som ingår serviceavtalet.

 

Vitec Kundservice 1. Besök- och postadress

Box 751, Borgmästaregatan 5, 392 35 Kalmar

 

2. Telefon Produktsupport

08-56 255 100  Vi har öppet måndag till fredag 9.00 – 17.00.

 

Vitec Kundservice 3. Kontakt Ärende

Registrera ditt ärende direkt här

Hit kan du vända dig för att få information om våra produkter och dess innehåll.  Tänk på att beskriva exakt vad som hände, vad du gjorde samt exakta ordalydelsen i eventuellt meddelande på skärmen.